یه سوال که مربوط به این بخش نیست راست میگن زیاد داغ میکنه
یه سوال که مربوط به این بخش نیست راست میگن زیاد داغ میکنه
من سافایر - گیگابایت - msiبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shahab60 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر سه را از rx460 تا rx480 تست کردم . به هیچ عنوان حرارت بالایی نداره
АLI (07-05-17)
14 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 14 میهمان)
Bookmarks