سلام
برد giga p31
رم : 2*2 گیگ باس 800 کینگستون و ای دیتا
سی پی یو : Q8400
گرافیک gt 430 2 gig
راستی اگه این گرافیک رو بندازم روی برد b250 و سی پی یو i5 7500 ، گرافیک آنبورد بهتر هست یا این gt 430 ؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
برد giga p31
رم : 2*2 گیگ باس 800 کینگستون و ای دیتا
سی پی یو : Q8400
گرافیک gt 430 2 gig
راستی اگه این گرافیک رو بندازم روی برد b250 و سی پی یو i5 7500 ، گرافیک آنبورد بهتر هست یا این gt 430 ؟
آخرین ویرایش توسط amir2121 در تاریخ 27-04-17 انجام شده است
برد 90برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir2121 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رم مجموع 66
گرافیگ 90
گرافیک آنبرد بهتره
amir2121 (27-04-17)
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks