یه کارت گرافیک قدیمی و سالم GIGABYTE GTS 450 با جعبه تر و تمیز دارم به نظرتون چقدر می ارزه؟
مدل دقیقش اینه: GV-N450-1GI | Graphics Card | GIGABYTE
کاربر شهرسختافزار
یه کارت گرافیک قدیمی و سالم GIGABYTE GTS 450 با جعبه تر و تمیز دارم به نظرتون چقدر می ارزه؟
مدل دقیقش اینه: GV-N450-1GI | Graphics Card | GIGABYTE
140برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AtrafNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
------------
- - - Updated - - -
cpu 280برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط santory2019 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
main 120
ram 66
vga 120
hdd 33
dvd/rw 22
power 45
case 18
dpeaker 30
monitor 130
AtrafNET (28-03-17), DOOM999 (28-03-17), santory2019 (29-03-17)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks