ممنون اینا قیمتی هستن که مغازه دار از من برمیداره درسته؟
یه مانتیور ال جی ۲۰ اینچ هم دارم قیمت اینم لطف میکنید؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون اینا قیمتی هستن که مغازه دار از من برمیداره درسته؟
یه مانتیور ال جی ۲۰ اینچ هم دارم قیمت اینم لطف میکنید؟
بله .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Al!R3ZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدلش رو باید بگی اگر السیدی هست 200
Al!R3ZA (25-01-17)
10 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 10 میهمان)
Bookmarks