حدودابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mindreader برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
230-250
حدودابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mindreader برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
230-250
DOOM999 (09-10-16), Mindreader (10-10-16)
کاربر شهرسختافزار
سلام
می خواستم بدونم سیستمم رو چند ازم بر می دارن ؟
CPU : A6-6400k
Mainboard : MSI A55M-E33
( 10-11-10-30 ) Ram : 8 GB Kingeston Hyper X DDR3 1866
مرسی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط nikaan در تاریخ 10-10-16 انجام شده است
نوش 170 تومنه حدود 125 مناسبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nikaan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برد هم حدود 110
رم حجمش رو ننوشتید ؟
nikaan (10-10-16)
کاربر شهرسختافزار
الان نوشتم ، رم سیستمم 8 گیگ هست ، یعنی :
( 10-11-10-30 ) Ram : 8 GB Kingeston Hyper X DDR3 1866
آخرین ویرایش توسط nikaan در تاریخ 10-10-16 انجام شده است
------------برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nikaan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حدود 110
nikaan (10-10-16)
کاربر شهرسختافزار
ببخشد دو تا سوال دیگه هم داشتم :
1) سیستممو قطعه ، قطعه ، بفروشم یا همه با هم ؟
2) برم پاساژ ایران بفروشم یا توی اینترنت و توی همین فروم ؟
3 ) رم من 2 تا 4 گیگ هست اونوقت قیمتش چند میشه ؟ یعنی :
( 10-11-10-30 ) Ram : 2*4 GB Kingeston Hyper X DDR3 1866برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی خیلی زیاد
آخرین ویرایش توسط nikaan در تاریخ 10-10-16 انجام شده است
تکی ابدا نفروشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nikaan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون پردازنده یا مادربرد را هر کدومشو بفروشی اون یکی روی دستت میمونه
همین انجمن و ایسام آگهی کن
رم هم هر ماجول 47
nikaan (10-10-16)
کاربر شهرسختافزار
سلام. کارت گرافیک Asus strix r9 380 دارم حدودا ۳ ماه کار کرده مدل ۲ گیگابایتی هست با گارانتی و جعبه ، میخواستم ببینم چند میتونم بفروشم
130 زیر قیمتی که خرید کردید . چون نو این کارت در بازار نیست . با توجه به نبودن قیمت نو و کم کار بودن .130 زیر قیمت خریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REZA13700 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
111h (12-10-16)
کاربر شهرسختافزار
8 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 8 میهمان)
Bookmarks