سلام
من یه گرافیک گیگابایت خریدم یک هفته هستش میخوام بفروشم اورکلاک نکردم با گارانتی اوازنگ
gigabytes gtx 980ti 6Gb
هرکی ام بخواد میفروشم بهش
سلام
من یه گرافیک گیگابایت خریدم یک هفته هستش میخوام بفروشم اورکلاک نکردم با گارانتی اوازنگ
gigabytes gtx 980ti 6Gb
هرکی ام بخواد میفروشم بهش
تاپیک بزنید برای فروش در بازارچه به همراه نام کاربری و تاریخ و اسم سایت شهر سخت افزاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezakiaaq برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (21-09-16)
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks