این گرافیک رو بفروشم یه چند مدل بالاتر چی میتونم بگیرم با بودجه نهایتا 200برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این گرافیک رو بفروشم یه چند مدل بالاتر چی میتونم بگیرم با بودجه نهایتا 200برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad- (26-08-16)
200 تومن کارکرده GEFORCE 630 میتونید بگیرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks