رم 9 هزار تومان
VGA هم 14 هزار تومان
کاربر شهرسختافزار
رم 9 هزار تومان
VGA هم 14 هزار تومان
کاربر شهرسختافزار
هر چي دوست دارين از اين پست ها بدين. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من كه هر چي مي گم زير قيمت پايه نمي دم الكي زير قيمت پايه پست نزنين شما قبول نمي كنين باز قيمت خودتونو مي دين
قيمت مغازه دار بيشتر دارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط hostironi در تاریخ 27-02-10 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
من اگر این پست هم زدم به خاطر پاک شدن پست قبلیم بود که توی ان اتفاقا من هم گفته بودم این قطعات فقط به درد مغازه دار می خوره با این قیمت ها و مصرف کننده ای که بخواد همه این ها رو بخره می تونه قطعات بهتری بخره نمونه قطعات نو با قیمت هم داده بودم که نمی دونم چرا لطف کردن و پاک کردند به هر حال هر چه قدر شما حق دارید قطعات تون رو به قیمت خوب بفروشید یک مصرف کننده نا اشنا هم حق داره بدونه با این پول انتخاب های بهتری هم داره اگر اینجا مغازه شما بود بله حق با شما و مسئولین محترم اینجا بود که پست من رو پاک کنند من فقط گفتم این قیمتها خیلی خیلی خوبه به همان مغازه بفروشید برای مصرف کننده هم که فکر می کردم شاید این پست و قیمت ها رو ببین نمونه قیمت زدم تا همان قدر که شما فهمیدی قیمت های خوبی بهتون دادند مصرف کننده هم بدونه انتخاب های بهتری دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hostironi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
leo.unique (27-02-10), levarjany (28-02-10)
کاربر شهرسختافزار
كليه قطعات فروخته شدند.............. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط در حال حاظر يك مودم دايال و يك سي دي رايتر asus باقي مونده اگه به درد كسي مي خوره پ.خ بده.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks