Abit AN52S
برا چی میخوای ؟
کاربر شهرسختافزار
Abit AN52S
برا چی میخوای ؟
کاربر شهرسختافزار
آخه گیگا بایت برای am2 ((البته برای بعضی از مین ها)) بایوس جدید داده که am3 ساپورت شدندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masi mc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم لینک
http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ype=socket+am2
دوست عزیز اگه مادر برد AM2 هستش نمیشه am3 روش گذاشت اگه am2+ هستش با اپدیت کردن بیوس میشه am3 روش گذاشت.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masi mc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شرکت Abit هم دیگه توی کار مادر برد نیست بنابراین انتظار بیوس جدید برای مادر برد نداشته باشید.
کاربر شهرسختافزار
این حرف رو نزنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JEskandari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوبه من لینک دادم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از نظر سخت افزاری چون سوکت am3 سوکت 938 هستش و am2 سوکتش 940 هست این قضیه امکان دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منم دیروز موفق شدم روی یک مادربرد dfi am2 بعد از أپگرید بایپوس cpu am3 نصب کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks