شما قیمت مد نظر خودتونو اعلام کنید
کاربر شهرسختافزار
شما قیمت مد نظر خودتونو اعلام کنید
PUMAOC (20-12-09)
HWBOT SSA Member
چون اسپم آزاده پست دادم!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا جان یه قیمت پایه بزار بعد ما هی کم و زیادش می کنیم. مثل حراجی خودم.
اما قیمتت بین 290 تا 390 باشه بهتره. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
380 فکر میکنم برای یه کارتی که اصلا استفاده نشده برای شروع حراجی مناسب باشه
خدایش برای خودم 540 آب خورده
PUMAOC (20-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks