با عرض شرمندگی از همه دوستان کولر خیلی وقته فروش رفته
همکار انجمن اورکلاک
با عرض شرمندگی از همه دوستان کولر خیلی وقته فروش رفته
مهدی جان امیدوارم خوب فروخته باشی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alksdj برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پیوشت : قیمت این کولر 79 دلاره که الان حدود 240 هزار تومن میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alksdj (17-11-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks