حيف از پول كه پاي رم ا گيگ اين كارت داديبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اين كارت 256 مگ هم واسش زياده
کاربر شهرسختافزار
حيف از پول كه پاي رم ا گيگ اين كارت داديبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اين كارت 256 مگ هم واسش زياده
Curtis (17-11-09)
برا چی مگه چشه در ضمن من برای یکی از اشنا گرفتم که حتی اینم براش زیاده چون فقط با اتو کد کار میکنه گفتم یکم گرافیکو قوی بگیرم وگرنه اینم زیاد بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MicroSystem (16-11-09)
کاربر شهرسختافزار
قدرت كارت گرافيك به ميزان رمش نيست و ميزان رم بايد متناسب با قدرت كارت گرافيك باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضمن اينكه وقتي ميزان رم ميره بالا باس اون هم معمولا مياد پائين
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks