دوستان میشه تکلیف این تاپیک رو روشن کنید؟! چرا به نا کجا آباد میرید آخه
الان قصد فروش داری شما یا خرید؟ یا کلا منصرف شدی؟
دوستان میشه تکلیف این تاپیک رو روشن کنید؟! چرا به نا کجا آباد میرید آخه
الان قصد فروش داری شما یا خرید؟ یا کلا منصرف شدی؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من گفتم اگر قیمت خوب بدید می فروشم ولی اگر قیمت خیلی پایین باشه نمی فروشم و به جاش یه دونه مثل همین کارت می خوام که با این sli کنم .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks