هزينه ارسالش به شيراز نميدوني چقدره؟
هزينه ارسالش به شيراز نميدوني چقدره؟
پردازنده اگر با فن اصلی 44 هستم
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
دوست عزیزم فنی که روی سیستم مشاهده میکنید روی سیستم خودم هست ولی فن باکس سی پی یو هنوز دارم سالم هم هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط zerowatt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط nasiban در تاریخ 01-03-11 انجام شده است
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
همچنان 44 با فن اصلی هستم اگر فروش قطعی اطلاعات تماس پ خ لطفا
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
hazineh ersalesh be shiraz ham 5000 toman misheبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yaser-n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks