ViViD جان هر چی رو میخای بفروشی بفروش ولی این رو نه. حیفه. سری 5 رو با 4 صدی 99 میشه کراس کرد
ViViD جان هر چی رو میخای بفروشی بفروش ولی این رو نه. حیفه. سری 5 رو با 4 صدی 99 میشه کراس کرد
ViViD (26-09-09)
عضو VIP شهرسختافزار
دست روی دلم نزاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoomiyat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر واقعاً قابلیت کراس داشته باشه که برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته با این قیمتهایی که بعضی گفتند کم کم دارم شل میشم که ندهمشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Going To Change New HardWare Soon
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks