مشتی درای عوض میکنی شرایطت رو اول گفتی اخرش تا یازده بعد میگی اونجا قیمت پایه 230 اینجا ی چیز دیگه اس
مشتی درای عوض میکنی شرایطت رو اول گفتی اخرش تا یازده بعد میگی اونجا قیمت پایه 230 اینجا ی چیز دیگه اس
عزیز من ، شما مگه 225 قیمت ندادید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mp621 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تا اینجا این مادربرد برای شماست هیچ بحثی هم توش نیست
نفر بعدی باید 230 قیمت بده . درسته ؟
اون 230 را هم اون طرف به عنوان قیمت پایه قرار دادم
الان اگر راس ساعت 11 یک نفر بیاد قیمت 230 بزنه شما که 3 روز منتظر این مادر برد هستید ناراحت نمیشید ؟
من راس ساعت را برداشتم که اگر قیمتی بالاتر اعلام شد و شما خواستید بالاتر قیمت بدین زمان داشته باشید
مشکل این کار من چیه ؟
saeednot (04-10-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks