77 فعلا روي من حساب كنيد .با occt يك تست 45 دقيقه اي براي گرافيك ميگيري . شاتش رو بذاري حله .
سلام . اقا شما توي پرشين تولز مديرسخت افزار نبودي!؟(ايديت خيلي اشناست!)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://up.iranblog.com/Files/294feaa719d343dda91a.png
آخرین ویرایش توسط rezazzzjjj در تاریخ 16-07-10 انجام شده است
AMD>INTEL (16-07-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks