اینم شما ا شتباه امدید چون فقط هزینه ارسالش به گارانتی با شما هست برگشتش بر عهده خود گارانتی هست با برین صحبت کردم بعدش هم این کارت اصلا مشکلی نداره و نداشته که بخواد بره گارانتی بردش رفرنس هست
کاربر شهرسختافزار
اینم شما ا شتباه امدید چون فقط هزینه ارسالش به گارانتی با شما هست برگشتش بر عهده خود گارانتی هست با برین صحبت کردم بعدش هم این کارت اصلا مشکلی نداره و نداشته که بخواد بره گارانتی بردش رفرنس هست
جسارتا شما که از این موضوع اطلاع کامل دارید باید در پست اولتون ذکر میفرمودید تا بنده مجبور نشم تذکر بدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ttvtt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گارانتی مفهومش اینه که در یک مدت زمان معقول بدون دریافت هزینه مشکل احتمالی قطعه حل بشه
ولی اگر خدای ناکرده مشکلی برای این کارت پیش بیاد (که با شناختی که از محصولات bfg دارم خیلی بعید میدونم ) شخص هم باید هزینه پرداخت کنه و هم یک مدت زمان نسبتا زیادی طول میکشه تا کارت به دستش برسه
Maximilian (03-02-11), sepehrlp (03-02-11), ttvtt (03-02-11)
کاربر شهرسختافزار
اینم بگم که جای شبه رو از بین ببرم بنده هم اطلاع نداشتم تا گذاشتمش برای فروش بعد فهمیدم bfg جمع کرده وتماس گرفتم با برین و راه کار رو بهم گفتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
nima_hl (03-02-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks