دوست عزی پیغام خصوصیتون رو چک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزی پیغام خصوصیتون رو چک کنید
کاربر شهرسختافزار
اتیش زدم به مالم 180 با هزینه ارسال به هر شهری با تیپاکس که 24 ساعته دستتون برسه
کاربر شهرسختافزار
باز قیمت رو اوردم پایین 170 بدون هزینه ارسال به هرشهری واقعا پول لازمم
کاربر شهرسختافزار
: دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REZASH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این که همون قیمت بالاییست و فقط پست رو کم کردید ....
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز شما خریداری بیا جلو باهات راه میام شدیدا به پول نیاز دارم
کاربر شهرسختافزار
اگر هرکس خریدار باشه 170 با هزینه ارسال بهش میدم
کاربر شهرسختافزار
کسی نبود بخدا پول لازمم
سلام دوست عزیز
من تهران هستم
من خریدارم
آیدیتو برام بزار یه ساعتیرو مشخص کن تا باهم راه بیایم
منتظرم
راستی این ایدیمه ehsan_goldberg2000
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks