قصد جسارت ندارم ولی برای خرید دی وی بی هم امروز امروز دست بنده رو تو حنا گذاشته بود
البته شاید بنده خدا واقعا مشکل داشته !
مدیر سابق انجمن
قصد جسارت ندارم ولی برای خرید دی وی بی هم امروز امروز دست بنده رو تو حنا گذاشته بود
البته شاید بنده خدا واقعا مشکل داشته !
esyoo (14-03-10)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 70000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیددوستان عزیز ازتون خواهش می کنم زود قضاوت نکنید ، شاید واقعا برای این دوستمون مشکل پیش آمده باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ardalan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تا حالا نشده دقیقه 90 براتون مشکل پیش بیاد و برنامه هاتون رو کنسل کنید؟!!!!!
Ardalan (14-03-10), NVIDIA>ATI (14-03-10), PUMAOC (15-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks