دوست من اگه تا فردا پیشنهاد بهتری نبود کارت مال شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط goldberg2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست من اگه تا فردا پیشنهاد بهتری نبود کارت مال شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط goldberg2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
PUMAOC (12-03-10)
به حرف ایشون زیاد اعتماد نکنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 70000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حرف زیاد می زنه هنوزم رو اون 4890 به من بدهکاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید من 15 تومان واسم ارزشی نداره اما این تاپیک را واسه تنویر افکار عمومی زدم تا شما اشتباه منو نکنید
اقا سعید خوب می خره باهاش کنار بیا قول میدم این اقای صافی(GOLDBERG) حتی اگه با هم معامله هم کنید به اندازه 10 تا قیمت اون کارت جنگ اعصاب واست درست کنه
با عرض پوزش از بقیه دوستان
انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد
کاربر شهرسختافزار
یعنی منو سرکار گذاشته؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط roben برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا تا فردا ببینیم چی میشه
roben (12-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks