q6600 رو تا مثلا 3.4 میشه بدون فن باهاش اورکلاک کرد؟
(البته فکر نکنم خودم ... فن میخواد .. ولی خیلی گنده)
توی کیس Tuniq جا میشه؟
علت فروش؟
کاربر شهرسختافزار
q6600 رو تا مثلا 3.4 میشه بدون فن باهاش اورکلاک کرد؟
(البته فکر نکنم خودم ... فن میخواد .. ولی خیلی گنده)
توی کیس Tuniq جا میشه؟
علت فروش؟
कभी हार
من تا حالا با این پردازنده تست نکردم اما بدون فن گمان نمیکنم بشه ولی با یک فن خوب در وسط احتمال زیاد میشه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط S.Hatami برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks