دوستان گل عکس های جدید بعد از تمیزکاری و لپ کردن
بعد از لپ کردن برچسب هم زدم که اماده ی استفاده باشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان گل عکس های جدید بعد از تمیزکاری و لپ کردن
بعد از لپ کردن برچسب هم زدم که اماده ی استفاده باشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز کولری که شما دارید بهتره یا این
http://www1.fafait.ir/new1/index.php...R&category_id=
اگر چه من بودجم همین 45 46 تومنه
دوست گلم این کولری که گذاشتید کولر خوبیه و قیمتش هم واقعا مناسبه ولی در حد کولری که گذاشتم نیست ، به 2دلیل: 1-کولری که گذاشتم 3پایپ مسی داره 2-قدرت فن و باد دهی کولری گذاشتم خیلی بیشترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shiraz 1400 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی اگر اورکلاک انجام نمی دهید و فقط می خواهید دما رو کاهش بدید همین کولری که لیکنش رو گذاشتید مناسبتونه و الکی هزینه نکنید ، بازهم میلی خودتونه.
یکی از بچه ها نو این کولر رو 29500 میده و واقعا قیمت عالیه ، این هم لینک فروش تقدیم شما:
http://forum.persiantools.com/t324702.html
آخرین ویرایش توسط vaziri69 در تاریخ 15-01-13 انجام شده است
بالا باش............
به کاربر عزیز " mpazimi " فروخته شد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks