با توجه به اینکه یک ماه کارکرد داره من 240 تومن مخرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا برای چی می خوای کارت به این خوبی رو بفروشی؟
با توجه به اینکه یک ماه کارکرد داره من 240 تومن مخرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا برای چی می خوای کارت به این خوبی رو بفروشی؟
آخرین ویرایش توسط NVIDIA>ATI در تاریخ 11-07-09 انجام شده است
خوبه خودت هم داری میگی 1 ماه اما این کارت 6 ماه کار نکرده که بخوام 240 بفروشم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Olesius (11-07-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks