لطفا فقط کسانی که قست خرید دارن مراحم بشن!
sohelsh احترام شما واجب اما دیگه اینجا نیا . کارت قرمز(دروغگو ها این کارتو می گیرن)
انگار به جز شما همه قیمت واقعی این مدل رو می دونن
HWBOT SSA Member
لطفا فقط کسانی که قست خرید دارن مراحم بشن!
sohelsh احترام شما واجب اما دیگه اینجا نیا . کارت قرمز(دروغگو ها این کارتو می گیرن)
انگار به جز شما همه قیمت واقعی این مدل رو می دونن
MicroSystem (23-09-09)
HWBOT SSA Member
کسی نبودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان محترم یکی یه قیمتی بده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
88000 هم می فروشم اگه خریدار باشید! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط PUMAOC در تاریخ 29-09-09 انجام شده است
MicroSystem (25-09-09)
کاربر شهرسختافزار
دوست من ناراحت نشو.در هر صورت باز شده و استفاده شده پس دست دوم محسوب میشه.شما ببر همونجا که خریدی شاید خودش برداره ازت بقیمت بهتر
60 خریداریم !
How long will I be waiting
To be with you again
Gonna tell you that I love you
In the best way that I can
I can't take a day without you here
You're the light that makes my darkness disappear
...
HWBOT SSA Member
دست رو دلم نزار حال و حوصله ندارم!
گفتم اگه می خواید پست حواله کنید!
کاربر شهرسختافزار
زیادی گرونه حداکثر 70 شاید ازت بخرن
HWBOT SSA Member
نمی تونم با این قیمتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بفروشمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramine1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکم برید بالاتر شاید راضی شدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به علت نیاز مالی یکی سریع ازم بخرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمت جدید و بدون چونه80000 . دارم قطعه ی نو رو مفت می دمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed0c برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آپینگ تاپیک.
HWBOT SSA Member
بچه ها زبان چینی نوشتم یا فارسی بدون چانه زنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed0c برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
800000 ریالبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks