سلام... رم ها گارانتی نداره نه؟!!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
اگه بام راه بیای من مشتری هستم... البته چون گارانتی نداره ته دلم خالی می شد هی!!! اما آخر پست دادم lol
HWBOT SSA Member
سلام... رم ها گارانتی نداره نه؟!!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
اگه بام راه بیای من مشتری هستم... البته چون گارانتی نداره ته دلم خالی می شد هی!!! اما آخر پست دادم lol
عرض کردم از امريکا خريداری شده و گارانتی ايران طبيعتا نداره ،فکر کنم قيمت خوب گذاشتم ،با اينحال از کيوان خان استعلام کنيد بد نيستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks