up...........
کاربر شهرسختافزار
up...........
کاربر شهرسختافزار
up.........
با سلام بدون چونه آخرش چند ؟
کاربر شهرسختافزار
140 چطوره؟
با این قیمت بهتره کمی بالاتر یه گرین 885 بخرم تازه نو هم هست و توی تست هاش میتونید ببینید مدل 900 وات همین پاور رو هم پشت سر گذاشته .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alirezairan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
کاربر شهرسختافزار
قيمت رو 10 هزار تومن كاهش دادم. (به پست اول مراجعه كنيد)
کاربر شهرسختافزار
قيمت براتون تو پيام خصوصي فرستادم
کاربر شهرسختافزار
up................
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز 80 خریدارم
کاربر شهرسختافزار
خیلی پایینه. شما با این بودجه بهتره به فکر پاورهای وات پایینتر باشید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks