140 چطوره؟
کاربر شهرسختافزار
140 چطوره؟
با این قیمت بهتره کمی بالاتر یه گرین 885 بخرم تازه نو هم هست و توی تست هاش میتونید ببینید مدل 900 وات همین پاور رو هم پشت سر گذاشته .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alirezairan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks