قیمت مد نظرتون چقدر هست؟
کاربر شهرسختافزار
قیمت مد نظرتون چقدر هست؟
کاربر شهرسختافزار
64.............
کاربر شهرسختافزار
70 ............
بالاتر نبود؟پيشنهاد بالاتر نباشه به حامد جان تا پايان هفته واگذار ميشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز اگه مایل به فروش هستی تا فردا خبر بده بعد از اون دیگه به کارم نمیاد ....با تشکر
واقعيت در فروم لاين کامپيوتر 75 پيشنهاد شده ،سيستم موريزاکی هم اگر به توافق برسيد سيستم خوبی بنظر ميآد
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
murizaki_2000 (31-01-10)
کاربر شهرسختافزار
85 خریدارم فقط سریع خبر بده
درگير امتحانا بودم اين تاپيک زير خاکی شد ،يک سری از دوستان کم لطف شماره گرفتند زنگ هم زدند ولی خبری ازشون نشد ،سيستم هنوز موجود و در حال خاک خوردنه،فروش هم برای بار ان م تهران حضوری برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
کاربر شهرسختافزار
75 می خوام اگه مایلی خبر بده
کاربر شهرسختافزار
86 kharadidaram!
آخرین ویرایش توسط midinix در تاریخ 15-02-10 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks