80 خوبه هست
دوستان
کاربر شهرسختافزار
80 خوبه هست
دوستان
کاربر شهرسختافزار
به نظر من گرونهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MARINE برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
چطور دوست من هارد و زیاد ازش کار نکشیدم
یک ماه هم نیست خریدم خونب هست قیمت
شما چه قیمتی میدی
کاربر شهرسختافزار
دوست من گرون هست عزیز اصلا از هارد استفاده نشده نهایت اش 5 الی 6 روز از هارد استفاده شده باشه
کاملا سالم و نو هست قیمت خوب هست
70 تومن خریدارم
اینم شمارمه 09361628291
کاربر شهرسختافزار
75 خوبه دیگه
دوستان
آقای مارین یه اس ام اس به خطم بده تا برشدارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا سلام عرض شود قيمت چنده بعد يه موشخصيه كلي اگه لطف كنيد فوري
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks