دوستان اگر نیاز دارید پست بزنید
در ضمن تخفیف هم داره رو تعداد
دوستان اگر نیاز دارید پست بزنید
در ضمن تخفیف هم داره رو تعداد
اینم یه عکس جدید از نئون ها ...
http://vbmahdi2009.persiangig.com/FlipFlap/Neon.jpg
سلام به همگی
دوستان فقط نئون سفید - ابی و بنفش موجوده و بیشتر از 30 سانتی هم نداریم ....
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توجه.................................. ........توجه
به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط ایران (برای 4 عدد و به بالا)
ارسال در تهران با پیک و برای شهرستان ها با پست پیشتاز انجام میشه
آخرین ویرایش توسط USP در تاریخ 27-02-10 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks