به قيمت پايه مخوامش.
گارانتيش تموم شده؟
به قيمت پايه مخوامش.
گارانتيش تموم شده؟
کاربر شهرسختافزار
تا اپریل 2012 گارانتی داره و تا شنبه فرصت دارید خرید خودتون رو نهایی کنید چون اگر کانتینر LN2 خریدم ،به طور کل منصرف میشم. البته زیاد هم مایل به فروشش نیستم و فقط واسه بچه های PC گذاشتم و تو هیچ سایت دیگه ای تاپیک فروشش رو نزدم . در صورتی که هم سریعتر و هم با قیمت بهتری به فروش میرفت در پرشین تولز یا لیون ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yaser-n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks