نوشتم شهرسخت افزار
کاربر شهرسختافزار
نوشتم شهرسخت افزار
شما از جعبه عکس گرفتید . باید از خود قطعه عکس باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h.37 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
تا 48 ساعت آینده درست میکنم
تاپیک قفل میشه چون در زمانی که مهلت داشتید اقدام به تصحیح عکس از قطعات نکردید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h.37 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks