قیمت نوش در بازار بالای 45 هست و در ضمن هزینه ارسال هم بر عهده خودم هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمت نوش در بازار بالای 45 هست و در ضمن هزینه ارسال هم بر عهده خودم هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
OverMind (09-01-10)
نوش 30 تومنه نه 45 خدا رحمت کنه اون موقع که این قیمتش بود اگه تهرانی 18 میخرم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks