ممنونم . از دوستان اگه کسی کارکرده تمیز داره توهمین مایه ها یا بالاتر داره بگه Intel هم باشه اشکال نداره با قیمت خوب میخرم
کاربر شهرسختافزار
ممنونم . از دوستان اگه کسی کارکرده تمیز داره توهمین مایه ها یا بالاتر داره بگه Intel هم باشه اشکال نداره با قیمت خوب میخرم
اینها قیمت نو بود اگر خواستی خبر بده تا آدرس فروشنده رو بهت بدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Eagle_78 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد اینتل هم احتمالا میتونم e6300 با مین abit برات ردیف کنم که موکول میشه به فردا
Eagle_78 (28-01-10)
کاربر شهرسختافزار
ترجیحا اینجا دنبال دست دوم تمیز هستم .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks