مانیتورسامسونگ t1900 دارم با یک ماه کارکرد نوش 240 هست میتونم 205 بهت بدم
کنتراستش 1به 20000 هست
زمان پاسخ گوییش 2 میلی ثانیه
ورودی dvi و vgaهم داره
کاربر شهرسختافزار
مانیتورسامسونگ t1900 دارم با یک ماه کارکرد نوش 240 هست میتونم 205 بهت بدم
کنتراستش 1به 20000 هست
زمان پاسخ گوییش 2 میلی ثانیه
ورودی dvi و vgaهم داره
آخرین ویرایش توسط REZASH در تاریخ 20-06-09 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REZASH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سلام
این قیمت را خدا بیامرزدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید همین دیروز در بازار کامپیوتر ایران قیمت کردم به حدود 205 -208 رسیده است.
همین مانیتور(T1900 )را قبل از عید دست دو(5 ماه کاکرد+ گارانتی) 175 خریدم(روی نت).
بهر حال قیمتون خیلی بالاست. با توجه به قیمت نو در حال حاضر قیمت بدین
متشکرم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks