علی آقا مادربرد منو نمیخوای؟
Rampage II GENE
من با 10% افت قیمت میفروشم اگه بخوایبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
علی آقا مادربرد منو نمیخوای؟
Rampage II GENE
من با 10% افت قیمت میفروشم اگه بخوایبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا حاجي بهش پيشنهاد دادم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
آقا شما که تجربه کار با این مادربرد رو داشتی میشه منو راهنمایی کنی؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نکنه این مدل مادربرد مشکلی داره؟؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamid_archi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من فقط به دلیل احتیاج مبرم به پورت PCI و IDE تصمیم به فروش این مادربرد دارم وگرنه از نظر کارایی مشکلی باهاش ندارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hamid_archi (07-08-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks