بچه ها من شرمنده همتون
يكي از دوستام به قيمت تقريباً آكبند ميخواد ازم بردار قصدي
اينطوري برام خيلي خيلي ضرره.
بچه ها من شرمنده همتون
يكي از دوستام به قيمت تقريباً آكبند ميخواد ازم بردار قصدي
اينطوري برام خيلي خيلي ضرره.
دوست عزیز دلیل نمیشه در مورد خرید کارتت که به تفاهم نرسیدیم هر چی دلت می خواد نثار ما می کنی.یه مقدار به این موضوع توجه داشته باش.این چیزا که ارزش نداره دو نفر با هم بحث کنند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REZASH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بد نیست یه نگاهی به لینک بکنی.وقتی قیمت سایت 245 باشه مطمئن باش تو بازا 225 تا 230 گیر میاری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط htondkar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://lioncomputer.ir/index.php?product_id=816
کاربر شهرسختافزار
دوست عزيز درست ما روي كارت من به توافق نرسيديم اما شما هم هرجا كه به دست رسيد نوشتي كارت من ارزش نداره 135 بيشتر نمي ارزه اونم كارت 15 روز كار كرده بعد حدود دوسال گارانتي داره بعد امدي گفتي 8800gt كه كارت من تو همون فريم اول ميخورش 140 اونم كارتي كه گارانتي نداره پس دلگير نشو خودت كاري كردي كه باهات اينطور رفتار كنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشكل اينجاست كه من هرجا رو گشتم GTX260 برند زوتاك رو تموم كرده بود و حتي با قيمت 245 هم پيدا نشد ( 260 تومن قيمت دادن )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تازه اين كه دوستمون گفتن مدل AMP! هستش كه اوركلاك شده هستش
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks