از دوستان اگه کسی مادربورد 478 داره یه ندا بده ... DDR ساپورت باشه ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
از دوستان اگه کسی مادربورد 478 داره یه ندا بده ... DDR ساپورت باشه ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من دارم
ساتا خور میخوای
برای چه سی پی یو ئی میخواهی
عضو VIP شهرسختافزار
fsb 533 باشه کافیه ... میخوام Celeron D بندازم روش ... اگه fsb800 هم ساپورت کنه که دیگه چه بهتر ... مارک و مدل مادربوردت چیه ؟ چند تا داری ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
تک میخوای یا تعداد
فردا مدلاشو میگم
عضو VIP شهرسختافزار
بعدا بیشتر میخوام ... فعلا یکی که کارم راه بیفته ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
چی شد مهندس ؟ من منتظرتما ... !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks