r7 360 بهتره دایرکت 12 هم داره البته 470 هست نه 400
تاحالا سمت amd نرفته بودم خوشم اومد
کاربر شهرسختافزار
r7 360 بهتره دایرکت 12 هم داره البته 470 هست نه 400
تاحالا سمت amd نرفته بودم خوشم اومد
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
AMD>INTEL (09-03-16), DOOM999 (09-03-16), SajjadKhati (09-03-16)
لینک توی انجمن ممنوع هه برا همین بهت پیام خصوصی میکنم لینک روبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با قیمت 550 تومن هم میتونی 370 بخری ولی من اگه پول داشتم 690 میدادم Gigabyte Gtx 950 OC WF2X 2GB میگرفتم
آخرین ویرایش توسط SajjadKhati در تاریخ 09-03-16 انجام شده است
DOOM999 (09-03-16), Mehrdad.A 88 (09-03-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks