من مودم پلانت دارم که البته چون کارم وایرلس هست واسه مشتری هام از همین برند استفاده میکردم و راضیم .پلانت 4033
البته مود ریپیتر هم داره
میتونم تقدیمتون کنم 35تومن
من مودم پلانت دارم که البته چون کارم وایرلس هست واسه مشتری هام از همین برند استفاده میکردم و راضیم .پلانت 4033
البته مود ریپیتر هم داره
میتونم تقدیمتون کنم 35تومن
vaziri69 (19-01-11)
خیلی ممنون دوست عزیز.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط smargenius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چشم دوست عزیز شما یکی از پیشنهاد ها هستید.
با تشکر از همه ی دوستان خریداری شد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks