خوب یه چیز دیگه کسی رم 256 هم داشته باشه خریداریم
خوب یه چیز دیگه کسی رم 256 هم داشته باشه خریداریم
اتفاقا دیروز یه رم 512 گرفتم 22تومن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید زدم جای 256 ، با اون هارد ها 10 و20 هر کدوم رو بخواین بهتون میدم، میتونیم فلکه اول یا بلوار پروین قرار بزاریم، از نظر قیمت هم نگران نباشید 10گیگ + 256 رو میتونین با 10 تومن بردارینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید تلفن رو پی ام کردم خواستین تماس بگیرید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AL! REZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط mehdi_s82 در تاریخ 12-03-10 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks