من یک مانیتور hp 22 اینچ مال یکی از رفقام هستش فکر کنم قیمتو میگه 200 اگه میخای باهاش صحبت کنم ؟
من یک مانیتور hp 22 اینچ مال یکی از رفقام هستش فکر کنم قیمتو میگه 200 اگه میخای باهاش صحبت کنم ؟
MicroSystem (08-09-09)
کاربر شهرسختافزار
نه 200 تومن نميتونم هزينه كنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahbarcelona برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks