ببین برای رم کارکرد زیاد حساب نیست اینم حدودا 3 ماه کار کرده قیمتش هم که گفتم هر چقدر نوش تو بازار تهران بود من 10% زیرش میدم هزینه پست هم با خودمه
میخوام کیت 6GB بخرم واسه همین میفروشم
ببین برای رم کارکرد زیاد حساب نیست اینم حدودا 3 ماه کار کرده قیمتش هم که گفتم هر چقدر نوش تو بازار تهران بود من 10% زیرش میدم هزینه پست هم با خودمه
میخوام کیت 6GB بخرم واسه همین میفروشم
Curtis (19-10-09)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جدي ميگيد؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید راي رم كاركرد زياد حساب نيست؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه عزيز.لازم نكرده.من راضي به ضرر شما نيستم با 10% زير قيمت بازار شما خيلي ضرر مي كشيد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
والا تو روز روشن هم مي خوان .... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AlleN برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثلا خواستی بگی بزرگ شدی از سخت افزار سر در میاری...نه عزیزم عرفش همینه
دیگه التماسم هم بکنی بهت نمیدم
فکرم نکن نمیتونم جای دیگه مثل این بفروشم
به سلامت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks