توحید جان پارت نامبر رمهات چی هست؟؟؟
این تاپیک رو یک نگاه بنداز ببین از همین پارت نامبر هست؟؟؟
http://pcnetwork.ir/showthread.php?t=21097&p=128562
کاربر شهرسختافزار
چون این رم ها با مینم سازگار نیستن واسه فروش یاتعویض گذاشتم . تقریبا یک هفته است که خریدم .
رمهایی که حاضر به تعویض با اونم
http://www.dfi.com/portal/CM/cmprodu...lse&itemId=533
فقط باس 1066 ساپورت باشه . که با مینم مچ باشه مخصوصا اگه gskill باشه خیلی عالی میشه ......
4*1 gig ddr2 bus 1066 crocial balestic
HWBOT Crew
توحید جان پارت نامبر رمهات چی هست؟؟؟
این تاپیک رو یک نگاه بنداز ببین از همین پارت نامبر هست؟؟؟
http://pcnetwork.ir/showthread.php?t=21097&p=128562
tohid63 (11-02-09)
کاربر شهرسختافزار
چرا رمهاتو میخوای عوض کنی ؟ شما مینت رو عوض کن بهتره که !!!
قیمت رو هم مشخص کن .
tohid63 (11-02-09)
کاربر شهرسختافزار
توحيد جان من خريدارم ،قيمت برام پيغام بگذار
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
tohid63 (11-02-09)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks