بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
لطفا بیشتر راجع به feature و level توضیح بدید.
با سپاس
کاربر شهرسختافزار
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
لطفا بیشتر راجع به feature و level توضیح بدید.
با سپاس
مدیر انجمن برنامه نویسی و رباتیک
با سلام!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MahdiAlHoseini برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر پارامتر قابل اندازه گیری از مشاهده ی یک پدیده یک feature نامیده میشه. مثلا شما جریان یک مدار رو اندازه گیری می کنید و مقدار جریان میشه یک feature . بعد مشتق جریان رو هم محاسبه می کنید که این میشه یک feature دیگه.
'چو ایران نباشد، تن من مباد
Dim Armin As Iranian
If Iran.Enabled = False Then Armin.Enabled = False
M A H R A D (17-11-15), Stream (17-11-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks