درودسلام
خواهش میکنمممنون از پاسخت
بعله همینهمنظورتون این هست؟
http://electroshop.pbdp.co/image/dat...0819115057.jpg
در خود دستگاه ها گذاشته بود اما مقدار کوچک ترش.در حدود یک بند و نیم انگشت بود سایزش.
بعد این رو بزارم جایی که سیم لخت هست، با چی حرارت بدم ؟ خوب حرارت بدم که آب میشه!!!!
شما مقداری که مد نظر تونه رو بر آورد کنین فک نمیکنم بیشتر از یه متر بخواین
با حرارت اب نمیشه
بهترین کار اینکه چسب رو بکنین با هویه و روغن لحیم و مقداری سیم قلع کار رو همون سیم قبلی که به هم پیچیده شده رو خوب لحیم کاری کنین و وارنیش رو بندازین با فندک معمولی یکمی حرارت بدین قشنگ خودش جذب میشه
بعله مثل همونه و اصلا کار سختی نیستمن لحیم کاری مثلا مقاومت و خازن روی برد انجام دادم. این هم همین طوری هست؟ با هویه معمولی ، لحیم رو داغ کنیم و بریزم روی سیم؟ چه مقدار سیم باید لخت بشه؟ یک بند انگشت؟
هیچی دیگه توکل !برقکار این رو از یک خرطومی رد کرده، الان چه کار باید بکنیم؟!
ایشالا که با تست درست اتصالات مشکلوتن حل میشه
- - - Updated - - -
درودسلام
خواهش میکنمممنون از پاسخت
بعله همینهمنظورتون این هست؟
http://electroshop.pbdp.co/image/dat...0819115057.jpg
در خود دستگاه ها گذاشته بود اما مقدار کوچک ترش.در حدود یک بند و نیم انگشت بود سایزش.
بعد این رو بزارم جایی که سیم لخت هست، با چی حرارت بدم ؟ خوب حرارت بدم که آب میشه!!!!
شما مقداری که مد نظر تونه رو بر آورد کنین فک نمیکنم بیشتر از یه متر بخواین
با حرارت اب نمیشه
بهترین کار اینکه چسب رو بکنین با هویه و روغن لحیم و مقداری سیم قلع کار رو همون سیم قبلی که به هم پیچیده شده رو خوب لحیم کاری کنین و وارنیش رو بندازین با فندک معمولی یکمی حرارت بدین قشنگ خودش جذب میشه
بعله مثل همونه و اصلا کار سختی نیستمن لحیم کاری مثلا مقاومت و خازن روی برد انجام دادم. این هم همین طوری هست؟ با هویه معمولی ، لحیم رو داغ کنیم و بریزم روی سیم؟ چه مقدار سیم باید لخت بشه؟ یک بند انگشت؟
هیچی دیگه توکل !برقکار این رو از یک خرطومی رد کرده، الان چه کار باید بکنیم؟!
ایشالا که با تست درست اتصالات مشکلوتن حل میشه






.gif)
پاسخ با نقل قول

Bookmarks