خوب شما دوتا سیم مجزا میکشی و سر راه هر کدوم یه دونه کلید میذاری اگه متوجه نشدی بگو برات دقیق توضیح بدم :)
خوب شما دوتا سیم مجزا میکشی و سر راه هر کدوم یه دونه کلید میذاری اگه متوجه نشدی بگو برات دقیق توضیح بدم :)
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
کاربر شهرسختافزار
شرمنده می کنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SOHR@B برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks