ایمیل شد خدمتتون جناب شفیعی. :)
کاشکی موتور رندرهاتون رو نام می بردید! فقط اسمی از موتور رندر VRay گفتید. بقیه نرم افزار هستن.
*MoJtAbA* (31-05-14), h.shafiee (31-05-14), SajjadKhati (31-05-14)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدLumionمونیتور هم بگید چه مارکی باشه بهتره... 1 دنیا سپاس .
Maxwell
Keyshot
V-Ray
موتور رندر . جناب مهندس به ایمیل من لیستی ارسال نشده. دوستان عرض کردم تا 10 تومان اگه 11 هم شد مشکلی ندارم. ممنونم میشم فاکتور نهایی رو با قضاوت و مشورت همه دوستان اعلام کنید . دست همتون رو از دور میبوسم . راستی
آخرین ویرایش توسط h.shafiee در تاریخ 31-05-14 انجام شده است
Hessam II (31-05-14), SajjadKhati (31-05-14)
LG - 23" - IPS 23EA63V این هم مونیتور .قیمت ها هم متغییر هست . لیست هم تا حدودی مشخص شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h.shafiee برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (31-05-14), h.shafiee (31-05-14), SajjadKhati (31-05-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks