سلام
میشه یه توضیح کوچیک بدین فرق بین کراس فایر و SLI چیه؟
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
میشه یه توضیح کوچیک بدین فرق بین کراس فایر و SLI چیه؟
ممنون
استفاده از بیش از یک کارت گرافیک انویدیا بر روی یک مادربرد = SLIبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamed_eminem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
استفاده از بیش از یک کارت گرافیک ATI بر روی یک مادربرد = Cross Fire
کراس فایر - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
*MoJtAbA* (17-04-14), hamed_eminem (17-04-14)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamed_eminem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زمانی که شما از دو کارت هم مدل روی یک سیستم استفاده کنید از تکنولوژی کراسفایر یا sli برای استفاده همزمان 2 کارت به عنوان یک کارت قویتر بهره میبرید
این تکنولوژی برای گرافیک کارتهای amd کراسفایر و برای کارتهای sli - nvidia نام دارد
*MoJtAbA* (17-04-14), hamed_eminem (17-04-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks